سلامت و رفاه کارکنان و ایجاد امکانات و تسهیلات رفاهی مناسب از اهداف اساسی حوزه ریاست در بیمارستان امام حسین(ع) اهرم به شمار می رود.

26 دی 1402

 
به گزارش روابط عمومی بیمارستان امام حسین (ع) اهرم، دکتر زینب حسینی با تأکید بر نقش و جایگاه نیروی انسانی، بعنوان اثربخش ترین و مهمترین داشته و سرمایه یک سازمان، اظهارکرد: نقش خدمات رفاهی کارکنان، برای تضمین کیفیت کار نیروی انسانی مقوله‌ای بسیار مهم شمرده می شود و افزایش تسهیلات رفاهی از جمله ایجاد زمینه های گردشگری، تفریحی، ورزشی همواره باعث بالا رفتن انگیزش و بهره وری و تعهد سازمانی خواهد بود. دکتر حسینی با اشاره به رویکرد این مدیریت در برنامه های تدوینی پیش رو در حوزه رفاهی کارکنان و در راستای رفاه حال کلیه پرسنل بیمارستان، واحد امور رفاهی کارکنان را راه اندازی و  طی ابلاغ انشایی سرکار خانم صغری بازیاری را به عنوان مسئول امور رفاهی کارکنان انتخاب کردند.انتخاب هوشمندانه و شایسته خانم بازیاری در این مدت کوتاه نوید بخش اقدامات رفاهی موثری از جمله انعقاد تفاهم نامه با واحدهای مختلف صنفی و دولتی که امکان ارائه خدمات رفاهی از جمله : تسهیل شرایط خرید اقساط لوازم خانگی، استفاده بهینه از امکانات ورزشی و استخر و مرکز آموزش زبان انگلیسی و زبان سرا و ... را دارند،فراهم نموده اند. رئیس بیمارستان امام حسین (ع) اهرم خاطر نشان کرد: تلاش بر این است تا با توسعه فعالیتها، امکانات و تسهیلات رفاهی کیفیت زندگی کاری  کارکنان  و رضایتمندی شغلی آنان بهبود  و ارتقاء یابد. در راستای بهبود پیشبرد اهداف کمیته امور رفاهی کارکنان و به پاس فعالیت ها و پیگیری های جدی و مستمر   سرکار خانم صغری بازیاری مسول امور رفاهی کارکنان با اهدائ لوح تقدیر از ایشان تشکر و قدردانی شد.

 


کلمات کلیدی:
امور.رفاهی.بیمارستان.اهرم.زینب.حسینی.صغری.بازیاری    

تاریخ بروز رسانی:   26 دی 1402

تعداد بازدید:   ۱

چاپ خبر |فايل متن خبر |گزارش تصویری |گزارش صوتی



ارسال نظر
ايميل :     
نام و نام خانوادگی :  
نظر :
 
حروف تصویر بالا :   
 
 

لینک به این صفحه
< >