ارتباطات برون سازمانی، یکی از کلیدهای موفقیت در ارائه خدمات به مردم؛
ایجاد تعامل و هماهنگی تعامل برون سازمانی بیمارستان امام حسین (ع) اهرم باعث هم افزایی و استفاده از ظرفیت سایر دستگاه های اجرایی شهرستان تنگستان در راستای بهبود و ارتقا خدمات درمانی.

6 ارديبهشت 1403
رئیس بیمارستان امام حسین (ع) اهرم گفت: تعامل برون سازمانی یکی از مهم‌ترین اهداف هر سازمان به شمار میرود و دست یابی به هدف ارتقاء سلامت و خدمات درمانی نیاز به تعامل و هم افزایی و استفاده از ظرفیت های موجود سایر دستگاه های اجرایی شهرستان تنگستان می باشد. به گزارش روابط عمومی بیمارستان امام حسین (ع) اهرم، دکتر «زینب حسینی» رئیس بیمارستان گفت: همراهی و همگرایی در سازمانها درسایه همدلی و تبادل تجربیات و حضور نیروهای کارآمد و تاثیرگذار شکل می گیرد و در عصر تکنولوژی نقش تسهیلگری واحد روابط عمومی هر سازمان‌ ضرورتی انکار ناپذیر است .به همت تجربه مدیر داخلی و خلاقیت مدیر روابط عمومی بیمارستان امام حسین (ع) اهرم با رویکردی تعاملی و انعقاد تفاهم نامه هایی با دستگاه ها و سازمان های مرتبط با حوزه درمان شهرستان تنگستان در راستای ارتقای سطح ارائه خدمت به مردم شریف شهرستان تنگستان گام برداشته است .دکتر حسینی ضمن تشکر از همکاری ارزنده روسای محترم ادارات شهرستان تنگستان در این اقدام ، بیان داشت:بحمدالله دستگاه هایی اجرایی شهرستان تنگستان از جمله فرمانداری شهرستان تنگستان، دفتر امام جمعه، دادگستری، سپاه پاسداران،شهرداری و شورای اسلامی ،اداره ورزش و جوانان، هلال احمر،اداره راهداری،مدیریت برق و اداره آب شهرستان تنگستان ،اداره مخابرات، کلانتری شهرستان تنگستان و بهزیستی اهرم ما را در این مسیر همراهی کردند.

کلمات کلیدی:
روابط     عمومی.تفاهم     نامه.تعامل.بیمارستان.تنگستان.زینب.حسینی.فرمانداری.امام     جمعه    

تاریخ بروز رسانی:   6 ارديبهشت 1403

تعداد بازدید:   ۱

چاپ خبر |فايل متن خبر |گزارش تصویری |گزارش صوتی



ارسال نظر
ايميل :     
نام و نام خانوادگی :  
نظر :
 
حروف تصویر بالا :   
 
 

لینک به این صفحه
< >